Kiev1.org Карта сайта Файлы Фотографии Киева
  
Реклама:






Разделы
 
 Sysadmin
 Антиглобалисты
 Ереси и секты
 Катастрофы
 Компьютерные новости
 Непроверенное
 О проекте
 О фотогалерее
 Политика и власть
 Православие
 Предприятия Украины
 Протесты Людей против нового мирового концлагеря
 Разное
 Россия
 Старец Паисий 1924-1994
 Стояние за Истину
 Суды в Украине
 Тайна беззакония
 экуменизм


Внимание! Читая пророчества на этом сайте помните что достоверность трудно проверить и все может во времени изменяться - самое главное думать своей головой и не верить легкомысленно всему что говорят, особенно советское телевидение
"О дне же том, или часе, никто не знает, ни Ангелы небесные, ни Сын, но только Отец (Мк. 13, 32)"

Брат Грушевский...



Михайло Сергійович з кінця 1909 р. належав до київської ложі «Правда». Проте «вільним каменярем» він міг стати раніше, під час закордонної поїздки (в 1903-му) для читання лекцій з історії України на запрошення Вільної російської школи соціальних наук у Парижі, довкола якої групувалися емігранти-масони. Він саме тоді організовував видання «Історії України-Руси» німецькою та французькою мовами, отже, масонські зв`язки були доречними.
27 березня 1917 року Михайло Сергійович Грушевський повернувся в Україну, де його вже заочно обрали головою Центральної Ради. Так почався новий етап у житті майбутнього першого Глави демократичної України. Але попередні періоди в житті Михайла Сергійовича були не менш бурхливими, ніж лідерство в боротьбі за автономію України. Ще з 1909 року Михайло Грушевський був масоном, причому настільки активним, що один із керівників всеросійського масонства Олександр Гальперн напередодні Першої світової війни вважав його лідером київських (читай: українських) масонів

Масонство та імперія

Масонство активізувалося в Російській імперії після поразки революції 1905 року. В партійних структурах поширилося переконання про недоцільність розпорошення революційних сил між багатьма партіями. Відбувся процес об`єднання, створення надпартійних структур для консолідації зусиль та для продовження боротьби. В цей політичний момент і знадобилися столітні навички масонів. За власними споминами Грушевського, масонство імпонувало йому (як і багатьом іншим громадським та політичним діячам того часу) своєю віками виробленою і перевіреною системою конспірації, добре налагодженою й ефективною системою взаємопідтримки «братів», мистецтвом «обплутувати» владні структури, широкими міжнародними зв`язками та своєю діловитістю, що нею «вільні каменярі» вигідно відрізнялися від багатьох партійних балакунів. До того ж Грушевський сподівався саме з допомогою масонства реалізувати свої національні та політичні ідеали, наблизити час розбудови незалежної української держави.

Масонство напрочуд швидко розгалузилося по імперії. Існувало від 40 до 80 лож, тобто найнижчих ланок організації, з 15-25 членами в кожній. Київ упевнено претендував на роль центру масонського руху України. Тільки тут називають від 7 до 15 лож. Вони існували також у Харкові, Катеринославі, Вінниці, Полтаві, Бердичеві.

«Масонська організація працювала широко, — згадував М.Грушевський, — вона здійснювала свій здавна прийнятий тактичний план при всякого роду політичних можливостях використовувати свої зв`язки і проводити своїх людей на впливові становища. Заміщення вищих позицій — і столичних, і київських...— стояли в очевиднім зв`язку з масонською організацією».

Масонські «битви»

Михайло Сергійович з кінця 1909 р. належав до київської ложі «Правда». Проте «вільним каменярем» він міг стати раніше, під час закордонної поїздки (в 1903-му) для читання лекцій з історії України на запрошення Вільної російської школи соціальних наук у Парижі, довкола якої групувалися емігранти-масони. Він саме тоді організовував видання «Історії України-Руси» німецькою та французькою мовами, отже, масонські зв`язки були доречними.

Увійшовши до ложі «Правда», М.Грушевський згуртував довкола себе однодумців і спрямував діяльність цієї «майстерні» в русло боротьби за національні інтереси України, якими він їх собі уявляв. Російська частина київських «братів» була цим явно невдоволена, центральне ж масонське керівництво в Росії не приховувало свого роздратування і стурбованості. Злагоди між українськими та російськими масонами не було тому, що вони різними очима дивилися на національне питання. Якщо російські «брати» збиралися валити абсолютизм та будувати демократичне суспільство в «єдиній та неподільній» Росії чи, на гірший випадок, у федеративній державі, то українські домагалися радикального розв`язання національної проблеми.

В 1912 р. очолювана Грушевським група українських масонів виказала свою незгоду з позицією російських «братів» у питанні про майбутній на-ціонально-політичний устрій Російської держави. На тогорічному масонському Конвенті в Москві спалахнула загальна полеміка між українськими та російськими «родичами». Приводом до цього стало питання про назву загальноросійської організації. Михайло Грушевський категорично заперечував проти запропонованої назви «Великий Схід Росії» та домагався вилучення з неї самого слова «Росія». За свідченням О.Гальперна, «він зайняв у цьому питанні абсолютно непримиренну позицію, взагалі заперечував за Росією, як державною одиницею, право на існування. Проти Грушевського повстали всі інші, і суперечка, часом досить різка, тривала впродовж двох днів». Але, зрештою, Конвент вимушений був ухвалити компромісне рішення та назвати нову організацію «Великим Сходом народів Росії». І це при тому, що, як зазначає той же Гальперн, «Верховна Рада (масонська) передбачила, що суперечка з цього питання стане центральною в роботі Конвенту 1912 р., і намагалася провести на Конвент цілком надійних, з її погляду, людей, тобто рішучих противників Грушевського».

provokator.com.ua/t/2004/08/25/115012.html





 Начался процесс ликвидации общины церкви свт. Николы на Берсеневке
 Шульга А.В., Шульга А.В., депутат Государственной Думы РФ. Шульга А.В., депутат Государственной Думы РФ "Освенцим в мировом масштабе или зачем человеку личный код?"
 www.voskres.ru Иракская Война: Это не из-за нефти, глупости! Выступление Дэвида Дюка в Сети линий спутниковой радиосвязи Аль-Джазира в Катаре 29-11-2002
 Апокалипсис и развитие общества, или Профанное объяснение, зачем человечеству холокост www.kongord.ru
 ПРЕДСКАЗАНИЯ СВЯТЫХ О ПОСЛЕДНИХ ВРЕМЕНАХ www.kongord.ru
 Напротив Киево-Печерской Лавры планируется постройка экуменистического капища
 Представители разных религий отправились в «Ход примирения» по Украине
 Председателю синодальной Богословской комиссии УПЦ МП Архиепископу Львовскому и Галицкому Августину (Маркевич) О Б Р А Щ Е Н И Е
 9 сентября в Киеве прошел Всеукраинский Крестный Ход за право жить без идентификационных номеров
 типа нтервью с меценатом Дидковским
  Dr. John Koleman of SECRET of the WORLD GOVERNMENT
 …По окончании «Хода примирения» 19 сентября 2004г.! участники заложат в Киеве экуменический центр прямо напротив главных ворот Киево-печерской Лавры
 Митрополит Иоанн (Снычев): СМОТРИТЕ, НЕ УЖАСАЙТЕСЬ
 Дойдет-ли экуменический «Ход примирения» к святому граду Киеву 19 сентября?
 19 сентября напротив Киево-Печерской Лавры по инициативе иудеев и мецената Дидковского состоялась закладка экуменического капища.
 "А мы в каком положении? Не грозит ли и нам такая же судьба?"
 ДОКЛАД Высокопреосвященнейшего Агафангела, Митрополита Одесского и Измаильского, Постоянного члена Священного Синода Украинской Православной Церкви. НА VIII ВСЕМИРНОМ РУССКОМ НАРОДНОМ СОБОРЕ, посвященном теме "Россия и православный мир" Москва, 3-4 февр
 ОБРАЩЕНИЕ ОТ ПРЕДСТАВИТЕЛЕЙ ПРАВОСЛАВНО-ПАТРИОТИЧЕСКИХ ОБЩЕСТВЕННЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ И ДВИЖЕНИЙ К АРХИЕРЕЙСКОМУ СОБОРУ РУССКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ (сентябрь 2004 г.)
 Слово архипастырям: Два обращения Преосвященного Ипполита, епископа Тульчинского и Брацлавского (печатается с разрешения и по благословению владыки)
 Экуменизм и межрелигиозное сотрудничество как духовная составляющая глобализации
 К 500-ЛЕТИЮ РАЗГРОМА ЕРЕСИ ЖИДОВСТВУЮЩИХ
 Киреенко-Израитель — САЙЕНТОЛОГ
 ВЫСТУПЛЕНИЕ МИТРОПОЛИТА ОДЕССКОГО И ИЗМАИЛЬСКОГО АГАФАНГЕЛА НА АРХИЕРЕЙСКОМ СОБОРЕ РУССКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ. Москва, 3-8 октября 2004 года.
 Киев, 21 октября 2004 г. ПРАВОСЛАВНЫЕ ВЕРУЮЩИЕ В КИЕВЕ ПРОТЕСТУЮТ ПРОТИВ ВСТУПЛЕНИЯ УКРАИНЫ В НАТО
 Роман КРАМЕР (Нью-Йорк) МЭДЕЛИН ОЛБРАЙТ - АВТОР ПРЕСТУПНОЙ ПОЛИТИКИ В ЮГОСЛАВИИ
 под прикрытием Кам’янець-Подiльської мiської ради сатанисты пришли в Каменец-Подольск
 КОЩУНСТВО: как празднование октябрьского переворота 1917 года, состоялась всеукраинская премьера балета
 Особенности нового украинского паспорта
 Всадник без головы
 Оружие против нации, Обращение 1700 врачей


Внимание! Читая пророчества на этом сайте помните что достоверность трудно проверить и все может во времени изменяться
"О дне же том, или часе, никто не знает, ни Ангелы небесные, ни Сын, но только Отец (Мк. 13, 32)"